Další možnosti akce reklamace

 

Vrátit reklamaci – jestliže jste uvedeni jako řešitel reklamace, můžete danou reklamaci vrátit, vymaže se řešitel reklamace a následně si ji může převzít jiný řešitel.

Odebrat řešiteli – nabízí se pouze, pokud máte roli distributora. Přiřazenou reklamaci odeberete současnému řešiteli a následně si ji může převzít jiný řešitel (shodná akce jako Vrátit reklamaci).

Předat jinému editorovi – jestliže reklamace nepřísluší vašemu OVM nebo agendě, můžete ji předat oprávněnému editorovi (OVM) s příslušnou působností (zejména speciálnímu stavebnímu úřadu nebo ve členěných statutárních městech u reklamací na Doplnění SO pod agendou obce na příslušný stavební úřad MOMC). Předávat lze všechny reklamace (vyjma reklamací na ulice) mezi agendou Obec a Stavební úřad navzájem. Znamená to, že např. stavební úřad může předat reklamaci na SO, který nevyžaduje stavební povolení ani ohlášení, na obec, která je zákonným editorem takového SO. Předat jinému editorovi lze reklamaci přiřazenou (řešitel je vyplněn) i nepřiřazenou (řešitel není vyplněn).

Specifika dalšího zpracování hromadných reklamací viz kapitola Hromadné zpracování reklamací

 

Po volbě Předat jinému editorovi se zobrazí obrazovka Přiřazení editora, kde máte možnost vybrat oprávněného editora. Můžete zde přepínat mezi agendou Obec a StÚ (stavební úřad), podle toho, kterému editorovi a agendě chcete reklamaci předat. Při otevření obrazovky je nastavena agenda, ve které jste momentálně přihlášeni.

 

 

Vyberte editora (OVM) a v příslušném řádku klikněte ve sloupci Akce na Vyber. Objeví se potvrzovací okno, do kterého musíte povinně vyplnit důvod předání.

 

Vyplňte důvod předání a potvrďte předání reklamace tlačítkem Předat. Ve stavovém řádku se zobrazí potvrzující hláška a důvod předání se zapíše do poznámky řešitele. Reklamace po předání nevratně zmizí ze seznamu reklamací a pracovat s ní může již jen nový editor.

 

Tlačítkem Zrušit předání k předání reklamace nedojde a vrátíte se zpět na obrazovku Přiřazení editora