Jedná se o základní obrazovku aplikace, která obsahuje souhrnné informace o dokumentech v systému ISÚI. Na Nástěnku se uživatel dostane taktéž kliknutím na nápis Informační systém územní identifikace v záhlaví libovolné stránky aplikace.
Obrazovka se dynamicky upravuje v závislosti na agendě, pod kterou je uživatel přihlášen a podle způsobu přihlášení uživatele.
V případě, že existují neuzavřené reklamace, které byly založeny před více jak 30 dny (dále jen „neřešené reklamace“) je zobrazeno notifikační okno, které upozorňuje přihlášeného uživatele. Okno obsahuje zvýrazněné hlášení o nutnosti řešit reklamace dle zákona o základních registrech, počet neřešených reklamací pro OVM a agendu přihlášeného uživatele. Notifikační okno obsahuje tlačítko „Neuzavřené reklamace“, které uživatele přesměruje na obrazovku Seznam reklamací (UWF101, volba třídění nastavena na Všechny). Notifikační okno je možné uživatelem na dobu 10 kalendářních dnů skrýt tlačítkem „Zavřít“, pokud i po 10 dnech se v systému bude nacházet neřešená reklamace, okno se opět otevře.
V bloku „Reklamace“ na obrazovce Nástěnka je zvýrazněn červenou barvou text „Moje reklamace“, „Nepřiřazené reklamace“ a „Všechny reklamace“ pokud se v dané skupině nachází alespoň jedna neřešená reklamace.
Kliknutím na link Přehled prvků v záhlaví stránky se otevře nové okno s vyhledávacím formulářem (obrazovka UNZ150).
Link je dostupný pod všemi agendami.
Nabídka se zobrazuje pod všemi agendami.
Zobrazí seznam NZ přidělené přihlášenému uživateli.
Zobrazí seznam NZ, které nemají přiděleného řešitele.
Zobrazí seznam všech NZ, ke kterým má přihlášený uživatel přístup v rámci agendy a územní působnosti.
Nabídka se zobrazuje a mění dle přiřazené agendy a přidělené role.
Zobrazí seznam reklamací přidělené přihlášenému uživateli.
Zobrazí seznam reklamací, které nemají přiděleného řešitele.
Zobrazí seznam všech reklamací, ke kterým má přihlášený uživatel přístup v rámci agendy a územní působnosti.
Nabídka se mění dle agendy.
Interním uživatelům je po přihlášení umožněno změnit heslo při dodržení následujících podmínek:
• délka hesla musí být 12 – 64 znaků,
• heslo může obsahovat malá i velká písmena, číslice a speciální znaky,
• minimální interval mezi dvěma změnami hesla je 30 minut (s výjimkou vynucené změny při prvním přihlášení),
• nové heslo nesmí obsahovat uživatelské jméno,
• při změně hesla je původní heslo archivováno (v zašifrované podobě) a volba některého z přechozích 12 hesel není povolena,
• při zadání hesla uživatele administrátorem, je platnost takového hesla pro první přihlášení 60 minut.
Zobrazí seznam zplatněných NZ, které byly vytvořeny editorem, ze kterého je přihlášený uživatel.
Zobrazí se obrazovka Výpis editace prvků za období (UNZ401).
Zobrazí se obrazovka Výpis adresních míst bez DB (UNZ402).
Zobrazí se obrazovka Výpis reklamací (URE226).
Zobrazí se obrazovka Vyhledání prvků s evidovanou nesprávností (UNE500).
Zobrazí se obrazovka Statistiky chyb (UNZ404).
Lišta je shodná na každém formuláři aplikace. Lišta Helpdesk obsahuje:
-Informaci o prostředí, na kterém se uživatel nachází. Text se dynamicky mění podle prostředí.
-Nápověda – kliknutím na text je uživatel přesměrován do kontextové nápovědy (HelpSmith) v novém okně prohlížeče.
-Helpdesk – kliknutím na text je uživatel přesměrován na formulář podpory ČÚZK přístupný z ISÚI) v novém okně prohlížeče. Link je dostupný při přihlášení externího uživatele ISÚI přes JIP.
-VDP – Kliknutím na text je uživatel přesměrován na Veřejný dálkový přístup (VDP) ČÚZK (vdp.cuzk.gov.cz) v novém okně prohlížeče.
Patička je shodná na každém formuláři aplikace. Patička obsahuje:
-verzi aplikace,
-logo ČÚZK – kliknutím na logo je uživatel přesměrován na domovskou stránku ČÚZK (www.cuzk.gov.cz) v novém okně prohlížeče,
-logo NESS – kliknutím na logo je uživatel přesměrován na domovskou stránku NESS (www.ness.cz) v novém okně prohlížeče,
-odkaz IOP – kliknutím na odkaz je uživatel přesměrován na stránku ČÚZK s informacemi o Integrovaném operačním programu (www.cuzk.gov.cz/Uvod/Produkty-a-sluzby/RUIAN/) v novém okně prohlížeče.